onsdag den 28. december 2011

NEM og SIK er det nye narko!


NEM og SIK kan forårsage udvidelse og forandring af sanser, følelser og tidsfornemmelse - afhængig af dosis. Det kan give en oplevelse af illusioner og dagdrøms-lignende fantasier.

Mit december-trip har været den uendelige jagt på NEM-vægt og SIK-numre på fyrværkeri, bl.a. for at kunne dokumentere, at mange af de samme fyrværkeriartikler findes med vidt forskellige navne og indpakninger - og til meget varierende priser.

Det hele gik meget godt i de fleste byggemarkeder, der gerne stiller "NEM-narkoen" frit tilgængeligt til den trængende junkie. Her kunne jeg få mit fix uden unødig indblanding fra det uvidende personale. Der var dog enkelte udfordringer med de 'dummies', som var sømmet op på en, for mig, uheldig måde. Her gav jeg fortabt.

Jeg måtte uheldigvis vente til den 27. december for at få adgang til Dark Spirit i Bilka og Diamond-serien hos forhandlere i Odense-området. Og så var det, at jeg blev ramt af enhver NEM-narkomans mareridt. Udstillingsmodellerne stod ikke frit fremme! Det var noget, der kunne fremprovokere hallucinationer. Jeg prøvede virkelig at få mit fix i Bilka-teltet, men opgav hurtigt, da jeg efter to venlige forespørgsler, blev mødt af djævlens øjne og spørgsmålet: "Skal du så ha' sådan en!?"

Det var dødsstødet.

Mit trip sluttede med 2 stk. witch eye kugleraketter i hånden fra fyrværkeriudsalg.dk, der ikke kunne glæde undertegnede med varme i teltet, da de havde været alt for kloge til at sætte deres Diamond-dummies udenfor min rækkevidde.

Nu sidder jeg så her med abstinenser og venter længselsfuldt på det næste trip. Det må blive til næste år.

Indtil da, så kan du læse her, hvad jeg fik ud af mit fix.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar