tirsdag den 4. december 2012

Se dig nu for!

Kongeørn, Amalienborg, Fyrværkerens batteri, Centenary...ja, kært barn har mange navne. Men det er det samme batteri -  til fire forskellige priser - se også her

Fyrværkeribranchen er blevet gode til at pakke ind, og der bliver ikke sparet på farveladen og sløjfer på produktbeskrivelserne. Trenden er, at alle større forhandlerkæder af fyrværkeri, skal have sit eget brand - og det er derfor, at vi også i år må vænne os til, at de samme produkter går igen i forskelligt papir.

Sidste år skrev jeg på krudtaf.dk en artikel om Fyrværkeriekspertens priskarussel, men det skal retfærdigvis siges, at de ikke har monopol på ideen med at bruge forskelligt papir. Dét kommer der en artikel om senere i denne måned.

Jeg må endnu engang slå et slag for, at du som forbruger åbner øjnene og ikke bevæger dig uforberedt ud i butikkerne med skyklapper. Fin indpakning, store kasser og mange spændende ord kan godt være en nitte. Prøv bare at se på Linse Kessler.

Brug din sunde fornuft, sammenlign priser, læs produktbeskrivelser og se videoer hjemmefra.

Det kan du f.eks gøre på:

www.afac.dk

www.fyrvaerkerifabrik.dk

www.royalfireworks.dk

http://www.youtube.com/user/fyreks1

http://www.jemogfix.dk/Butik/fyrvaerkeri.aspx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar