søndag den 2. december 2012

En Kongelig Affære og Kager Der Smager

Sidste år vandrede jeg fra butik til butik med min lille lanterne. Det gør jeg måske også i år, men indtil videre nøjes jeg med at tage turen til nogle af Danmarks største importører af fyrværkeri: Fyrværkerieksperten (Royal Fireworks), Ålborg Fyrværkerifabrik, H.C. Andersens Festfyrværkeri, T.Hansen Group - og måske et par andre.

Jeg har mødt stor velvillighed fra de forskellige importører til at svare på spørgsmål, og det kommer der en række oplysende artikler ud af.

Så hvis du vil vide mere om, hvor krudtet kommer fra før det landet i din butik - så følg med på www.krudtaf.dk i den kommende tid.

Allerede nu kan du læse de første 2 afsnit:

Royal Fireworks - En Kongelig Affære

H.C. Andersen - Kager er ikke noget man spiser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar